Sayın Kulüp Başkanları Susmayın!
- Doç. Dr. Recep CENGİZ

- 17 Eyl 2014
- 1 dakikada okunur
Sizin gibi aksiyon yaratmayacak, kafasına göre teknik direktör göndermeyecek,soyunma odasına girmeyecek, hakemleri tehdit etmeyecek, ortamı germeyecek, taraftarları birbirine düşman etmeyecek, küfür etmeyecek, kulübünü maddi ve manevi zarara uğratmayacak sizin gibi insanlara ihtiyaç var.
Susmayın lütfen!... Futbolun size ihtiyacı var.
En iyi takımı siz kurdunuz.
En mükemmel futbolu siz oynattınız.
En harika golleri siz attırdınız.
En önemli maçları siz aldırdınız.
En büyük başarıları siz kazandırdınız.
En iyisini siz bilirsiniz.
Kanaryanın gagasının, Aslanın dişlerinin, Karadeniz fırtınasının ne anlama geldiğini sizden öğrendik.
Susmayın lütfen!... Türk futbolunun size ihtiyacı var.
Sizin sayenizde şike yok.
Sizin sayenizde teşvik yok.
Sizin sayenizde kulübünüzün hiç borcu yok.
Sizin sayenizde kulübünüzdeki elemanlar çok mutlu, istifaya zorlanmıyor.
Sizin sayenizde, teknik direktörler bilimsel antrenman programları uyguluyor.
Sizin sayenizde hakemler huzur içerisinde müsabaka yönetebiliyor.
Sizin sayenizde federasyon tarafsız ve adil kararlar alıyor.
Sizin sayenizde futbol kulüpleri kurumsal bir şekilde yönetiliyor.
Sizin sayenizde futbol programlarını ilkeli, seviyeli, bilgilendirici, eğitici ve eğlendirici oluyor.
Sizin sayenizde futbol programlarında küfürsüz, argosuz seviyeli bir dil kullanılıyor.
Sizin sayenizde futbol yorumculuğu ve futbol yazarlığının bir kriteri var.
Sizin sayenizde tribünde, rakip takım taraftarları ile dostça müsabaka izleniyor.
Sizin sayenizde koltuklar kırılmıyor, sahaya çakmak atılmıyor,meşale yakılmıyor.
Sizin sayenizde taraftarlar birbirini bıçaklamıyor, öldürmüyor.
Sizin sayenizde taraftara, tazyikli su ve biber gazı sıkılmıyor, cop kullanılmıyor.
Susmayın lütfen! Mantıklı düşünme yeteneğiniz sınırlı da olsa...
Abi’mizsiniz,
Baba’mızsınız,
Büyük Başkan’ ımızsınız,
Futbol adamı dediğin böyle olur.
Bakmayın sözde futbolda “Kalite”, “Bilim”, “Etik değerler” , “Fairplay” diyen üç beş kişiye, bunlara aldırmayın, hiçbir şey ifade etmeyen bu tatlı sözlere kafanızı yormayın.
Melo- Volkan varken Metin Oktay ve Lefter nedir Kİ?
Kavga varken, dostluk nedir ki?
Eleman varken, teknik direktör nedir ki?
Küfür varken, nezaket nedir ki?
Gücünüz çok, nefesiniz derin.
Çok büyüksüzünüz çok!






















Yorumlar